دی ۳, ۱۳۹۹

سرمایه گذاری در منطقه ۲۲

چرا در سرمایه گذاری در منطقه ۲۲؟

سرمایه گذاری در بخش مسکن و املاک از جمله روش های مرسوم هم وطنانمان جهت حفظ ارزش پول، داشتن نوعی دارایی امن به حساب می آید.

منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است.

از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است.

مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

دریاچه چیتگر - مشاورین مسکن رسام

منطقه ۲۲ بهشت سرمایه گذاری

منطقه ۲۲ در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه های زیبای رشته کوه البرز ،از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران –کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است. منطقه ۲۲ از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای پاک تهران می باشد. تازه تاسیس بودن منطقه ۲۲، سرمایه گذاری های نوین بخشهای دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است. از اینرو ما نیز در کنار شما برای یک سرمایه گذاری مطلوب داشته هایمان را گردآورده ایم و شما را به این بهشت سرمایه گذاری دعوت می نمائیم.امیدوارییم مشاوری امین برای شما باشیم.

پرسش و پاسخ درباره سرمایه گذاری در منطقه ۲۲

آیا سرمایه گذاری در تمام پروژه های منطقه ۲۲ امن و منطقی است؟

پروژه هایی که در حال اجرا توسط ارگان های ارتش، سپاه و یا شرکت های دولتی معتبر و دارای رزومه می باشند معتبر و نقدشوندگی مطلوبی دارند.

حداقل سرمایه لازم جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ چه مقدار است؟

جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ حداقل سرمایه لازم حدود ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

چگونه پروژه مناسب سرمایه خود را بیابیم؟

مشاورین مسکن رسام آماده ارائه مشاوره لازم به شما در این راستا می باشد.

میزان بازدهی پروژه ها و سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ چه مقدار است؟

مقدار دقیقی در این باره نمیتوان ذکر نمود اما میتوان بازه ای از حدود ۳۰ درصد تا چندصد درصد بسته به مدت سرمایه گذاری در نظر گرفت.

معرفی تعدادی از امکانات منطقه ۲۲

دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر)

دریاچهٔ چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه‌ای مصنوعی است که در شمال‌غرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌است. مساحت این دریاچه ۱۳۰ هکتار است و در مجاورت آن ۱۲۰ هکتار مجموعهٔ تفریحی نیز در پهنهٔ خشکی ایجاد شده‌است. دریاچهٔ چیتگر در شمال پارک جنگلی چیتگر پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته و جنوب دریاچه به بزرگراه شهید همدانی بزرگراه شهید همدانی، شمال آن به  بزرگراه همت بزرگراه همت شرق آن به بزرگراه آزادگان می‌رسد و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌باشد.منبع تأمین آب دریاچه رودخانهٔ کن می‌باشد و به واسطهٔ سیکل بسته و ایزولهٔ سامانهٔ انتقال آب آن هیچگونه آب دیگری وارد سیلاب‌های فصلی و همچنین تغذیهٔ سفره‌های آب زیرزمینی نمی‌شود.

باغ ملی گیاه شناسی

باغ گیاه شناسی ملی ایران به وسعت ۱۴۵هکتار در دامنه جنوبی رشته کوه البرز در اراضی چیتگر، در شمال غربی تهران واقع گردیده است. عملیات طراحی و احداث این باغ از سال ۱۳۴۸ توسط کارشناسان ایرانی و با همکاری تعدادی از کارشناسان خارجی آغاز شد و نقشه جامع باغ طراحی گردید. در طرح جامع ایجاد رویشگاههای نمونه که نشان دهنده مناطق رویشی مختلف ایران و جهان باشند مورد توجه بوده است. هم چنین تعدادی کلکسیون موضوعی با اهداف آموزشی و پژوهشی و نمایشی برای باغ طراحی گردید. از رویشگاههای طراحی شده ۷ رویشکاه مربوط به ایران و ۶ رویشگاه مربوط به جهان و ۸ کلکسیون و باغ موضوعی است. نهالستان و گلخانه های تکثیر مواد گیاهی مورد نیاز باغ را تامین می کنند.

آبشار تهران

مجموعه تفریحی و گردشگری آبشار تهران یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر تهران است. این آبشار با هدف گسترش فضای سبز در سطح شمالی شهر و هویت‌بخشی به ارتفاعات شمالی تهران ساخته شد. این مجموعه تفریحی دارای امکانات رفاهی و تفریحی قابل ملاحظه‌ای است که می‌تواند نیازهای مردم پایتخت و گردشگران و مسافرانی که یک روز را می‌خواهند در طبیعت بگذرانند و لذت ببرند را فراهم می‌کند. بنابراین گردشگرانی که برای دیدن این مجموعه تفریحی می‌روند، معمولا از دیدن این مجموعه احساس رضایت می‌کنند. این منطقه دارای هوای پاکی است و همین هوای پاک به حضور گردشگران این منطقه می افزاید.

ایران مال (بازار بزرگ ایران)

بازار بزرگ ایران موسوم به «ایران مال» به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان، جزو عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرجواقع شده است. این مجموعه در میان فرودگاه مهرآباد، پیام و امام خمینی (ره) احاطه و شمال غربی تهران بزرگ و حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس،در منطقه ۲۲ و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی در زمینی به مساحت ۳۱۷ هزار مترمربع ساخته شده است.پروانه‌ ساختمانی بازار بزرگ ایران در ۹۳/۱/۳۱ با عنوان تغییر نقشه پنجم و بر اساس آخرین پروانه تغییر نقشه صادر شده در ۹۳/۱۲/۱۹ با مساحت کل یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۰۴ مترمربع به نام مالک، شرکت توسعه ساختمانی البرز تات صادر شده که تا کنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار مترمربع آن ساخته شده است. این سازه شکوهمند را می‌توان نتیجه ایده و انگیزه ایرانی، توان فنی- مهندسی ایرانی، تلاش متخصصان و کارگران ایرانی، در دوران اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سازه‌ای برای تمام ایرانیان این نسل و نسل‌های آینده قلمداد نمود که آیین رونمایی از آن در روز جهانی کارگرکه مصادف با میلاد حضرت ولی عصر(عج) بود، با شکوه تمام و با حضور بزرگان عرصه اقتصاد، فرهنگ، تجارت و رسانه برگزار شد.

منطقه ۲۲ شامل تعداد زیادی از جاذبه ها و پروژه های مطرح از جمله مجتمع تهران مال، مرکز خرید بام لند، بوستان چیتگر، پارک آبی اپارک، مجتمع رز مال و … می باشد، همچنین بزرگترین شهربازی خاورمیانه به نام هزار و یک شب در دست احداث می باشد.

آشنایی با پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ۲۲

جهت آشنایی با پروژه های مسکونی، تجاری و یا اداری سطح منطقه ۲۲ و یافتن فرصت سرمایه گذاری و پیش فروش مناسب خود به بخش پیش فروش املاک در منطقه ۲۲ مراجعه و یا با مشاورین ما در تماس باشید.