بهمن ۷, ۱۳۹۹

پروژه مسکونی تجاری البرز

پروژه مسکونی تجاری البرز اجرا توسط تعاونی ابنیه همت

در مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۹۹-۱۰۵۳۹خرید یک قطعه زمین جدید با کاربری مسکونی-تجاری واقع در زمین پلاک ثبتی ۶۲۱۶ فرعی از یک اصلی قطعه سوم به نشانی منطقه ۲۲ تهران، بلوار کوهک، جنب شهرداری ناحیه دو را اعلام نمود.

پروژه البرز-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام3

شرایط پروژه:

طبق پروانه ساختمانی ملک، ساختمان دارای ۱۲ طبقه در زمینی به مساحت ۱۷٫۳ مترمربع مشتمل بر ۴ طبقه منفی با کاربری پارکینگ و انباری، یک طبقه همکف تجاری و ۷ طبقه مسکونی طراحی شده است.

ثبت نام از اعضا به صورت امتیاز پروژه می باشدکه هر امتیاز دارای حدود ۵۰ متر مربع تراکم مسکونی و حدود ۷ متر مربع تراکم تجاری است.

پیش بینی مدت ساخت و تکمیل پروژه ۳۲ ماه می باشد.

در این پروژه مسکونی مطابق رویه تعاونی، به اضافه واریزی اعضا صرفا امتیاز در اولویت انتخاب واحد تعلق می گیرد و در پایان پروژه انتخاب واحد بر اساس امتیازبندی و تیپ واحدها صورت می پذیرد.

واریزی به روز اعضا بابت سهام ۵۰ متر مربع مسکونی و ۷ متر مربع تجاری از پروژه البرز تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مبلع ۱۸٫۸۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد.
اقساط سال 1403 پروژه البرز

بروزرسانی: رژیم اقساط سال ۱۴۰۲ پروژه البرز تعاونی توسعه ابنیه همت

اقساط سال 1402 پروژه البرز

شرایط ثبت نام پروژه مسکونی تجاری البرز

پرداخت مبلغ ۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت یک فقره چک بانکی به شماره حساب ۴۹۶۹۶۹۴۹۲۵ بانک ملت در وجه تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت در زمان ثبت نام، به همراه یک فقره چک به مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان با سررسید ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ و یک فقره چک به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به سررسید ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ به صورت علی الحساب.

لازم به ذکر است قیمت واگذاری واحدهای پروژه به اعضا بر اساس قیمت تمام شده پروژه با احتساب مبلغ بالاسری خدمات ارائه شده و با لحاظ ضریب مرغوبیت هر واحد خواهد بود.

همچنین بخشی از هزینه ها از محل واگذاری قدرالسهم تجاری تامین می گردد. مبالغ حاصل از فروش بخش تجاری در جهت پیشبرد ساخت و کاهش بهای تمام شده پروژه هزینه می گردد.

نظر به اینکه در جریان فرآیند اصلاح پروانه ساختمانی پروژه ممکن است ضوابط فنی و یا مقررات شهرداری تغییراتی را در نقشه ها ایجاب نماید، امکان تغییر برخی مشخصات اعلامی پروژه مفروض می باشد.

مقدار پیشرفت پروژه
۰%
با توجه به تغییر قیمت ها، جهت کسب آخرین قیمت ها در زمینه خرید امتیازهای این پروژه با ما در تماس باشید.
پروژه البرز-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام 2

درباره تعاونی توسعه ابنیه همت:

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد :

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

این تعاونی با روزمه درخشان خود از خوشنام ترین  تعاونی های سطح منطقه ۲۲ می باشد. از نمونه کارهای این تعاونی می توان به پروژه لوکس لکسون، پروژه مسکونی فرزانگان، پروژه مسکونی الوند، پروژه مسکونی البرز، پروژه مسکونی-تجاری زاگرس و … نام برد

موقعیت پروژه البرز

مجتمع البرز در بلوار کوهک واقع شده است.

دسترسی های اصلی این مجتمع از طریق اتوبان شهید همدانی (شهید حکیم)، شهید همت، آزادگان و آزادراه تهران کرج می باشد.

فاصله این مجتمع تا نزدیک ترین ایستگاه مترو که مترو چیتگر می باشد نهایتا ۵ دقیقه می باشد.

از مراکز تفریحی و تجاری نزدیک این پروژه می توان به پاساژ طوبی، پارک آبی اپارک، بوستان جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر و بام لند نام برد.

دفترچه عضویت پروژه مسکونی تجاری البرز

دفترچه عضویت پروژه البرز-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام
دفترچه پروژه البرز-تعاونی ابنیه همت-مشاورین مسکن رسام

رژیم اقساط سال ۱۳۹۹ پروژه البرز

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ شرکت تعاونی رژیم اقساط سال ۱۳۹۹ را طی اطلاعیه شماره ۹۹-۱۱۲۸۴ اعلام نمود

ردیف

تاریخ اقساط

مبلغ هر قسط بابت هر امتیاز (تومان)

۱

۹۹/۰۶/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

۹۹/۰۷/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۳

۹۹/۰۸/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۴

۹۹/۰۹/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۵

۹۹/۱۰/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۶

۹۹/۱۱/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۷

۹۹/۱۲/۱۰

۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

اقساط می بایست به حساب شماره ۷۱۰۱۲۶۵۹۲۲۱۵ بانک مسکن، شماره شبا IR530140040000710126592215 به نام تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت واریز گردد.

رژیم اقساط سال ۱۴۰۰ پروژه البرز

اقساط 1400 پروژه البرز-مشاورین مسکن رسام